Hej igen .....

Hej igen ..... förlåt att jag inte har lagt upp nya inlägg på längeeeeeee .... men nu drar vi igång litte igen ... kanske :P ...... ja ... idag har jag inte gjort så mkt.... bland annat sett klart på en film...passat dizel...varit inne på datan !!...spelat litte mariocart...sjungit litte singstar(ABBA)....Och Dizel:s gammla matte kom hit... så nu e Dizel där ikv ..och te söndag e han där..... för vi ska bort imorrn eftermiddag ... så då följde han med idag ist för att vi ska ta med han imorrn te henne :P.... också har vi väl handlat och ätit ..... jaja.... ps.. jag har två andra bloggar oxå ..men en vill jag ha bort (tror jag) .... men tror jag ej vet hur man gör :P...ps. de e feliciagillardejmkt.bloggsida.se..... gå gärna in på den och kolla oxå : metrobloggen.se/myfamily =) ..... Puss och kram för denna gång ,hejdå =)

Kommentarer
Postat av: Lena

Kul att du är tillbaka igen!!!!!! Kram

2009-04-16 @ 19:43:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0