Igår fick vi oväntat besök... :-))

Hej! rubriken säger allt... men ivilketfall så igår när jag satt inne vid datorn och Moa höll på med att måla naglar(var det väl),,, så kom mamma in o sa:vad mörkt det är här. o sedan sa hon väl någon gång att se vem som är här o jag förstår väl att det är saga(säger vi),,,men ändåså sedan frågar: är det saga & reser mej sedan upp o går o kramar henne :-)) <3 ,,,,,, det var 6 år sedan sist,,,, fast nu varre igår :)))))) <3 Psst! det jag skrev att jag o mamma sa vi säger att det va så =P men sa väl iaf de jag skrev =P skitsamma.... ha det bra allesammans!!! kraaam :D

Kommentarer
Postat av: triciaa

hej...

ojj...låter kul♥

2010-08-16 @ 14:33:35
URL: http://ericsaadeforever.blogg.se/
Postat av: felicia

Hej... ja det var det väl :))))),6 år sedan....

2010-08-16 @ 22:05:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0