True Talent! <3

I måndags åkte jag till STHLM! ;)<3 roligt! nästa morgon blev det tidigt,åka ganska tidigt med till True Talent studion <3 Var roligt att sitta jury,men lite långtråkigt ibland,med många intevjuer,,,,fick vänta då... jaja men också var det svettigt,men annars rooligt! efter så skulle jag försöka se Danny på nått sätt,men så kom det en och sa att vi skulle gå åt ett annat håll. Jag frågade henne ifall man fick träffa en coach eller nått sånt,hon sa nej. Men senare så såg jag att andra var hos han så jag tog mej dit. Antar det var mamma och son... Väntade på min tur. Sedan när det var min tur så sa väl han hej och jag,vet ej när jag fick första kramen men i början någon gång väl ;),, sedan snack och sedan fick jag väl en kram innan jag gick ;) han är så gosig,, var gosiga kramar jag fick med ;))) <3 ååååååå vill spola tbx! - KAN NÅGON HJÄLPA MIG MED DET?, HARRY POTTER KANSKE? ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0