True Talent 30/10 - 11 <3

Jag var och satt i publiken på True Talent 30/10-11 - i söndags ;) Vi kom dit ett tag innan och efter ett litet tag vi vart där så kom min bror och fick gjejer, sedan fick jag reda på att han skulle fota Ida till en tidning, och då även Danny ;) <3 Coolt! men jag fick inte följa med :( men skulle kanske fått de,men det berodde väl på tiden,han hade bara en kvart på sig. Men ja, sedan gick vi ner och ställde oss i kön och senare blev vi insläppta.... Och efter vi var klara där man lämnade biljetter och de strök mitt namn så gick jag och ställde migdär man väntade sedan innan man fick komma in! Senare hade Danny kommit in, han hade väl tydligen gått där vi stått men jag hade inte märkt det :p, ja han pratade på karaokescenen - dels sa han ''rösta med hjärtat'' :) och sedan var det autografskrivning ;) - gick fram tillslut och hade med min permanenta-penna, men han hade en egen. - fick autograf på biljetten och armen ;)! Sedan när han var väl påväg tillbaka så var det väl 2 stycken som tog kort med han - såg väl iaf 2, jaja.... sedan gick han tillbaks och gick förbi där vi stod,men blev inge mer :p Ja, senare blev vi insläppta,men fick inte sitta längst fram:( - de sa att man skulle fylla på uppåt, - Vi satt på lika rad där Emelie Irewald´s anhöriga satt. Var direktsänding,med pausar... ;) Efter allt då var det eftersnack (som jag syns i) ;) & jag fick kort med Dimman (danny´s adept),Ida (Danny´s adept) - sa till henne att min bror fotat dem ;) Och såklart kort med Danny <3 Då snacka vi lite också - fast det var pappa som berättade om att det var min bror som hade fotat de :) Kom tillbaks till scenen efter väl inte så länge,men då var vakten där och bad oss gå - så gav brevet(skrivet på papper) och frågade väl om han kunde ge det till Danny - och de gjorde han sedan ;) - det syns i eftersnacket också ;) Toppenkväll!!!!!!!!!! <3

Kommentarer
Postat av: Anonym

jag har alltid undrat en sak, du har ju lite fläckar på din kropp, vad är de för något?

skulle du vela skriva det i ett inlägg? :)

2011-11-07 @ 17:19:15
Postat av: Felicia, min blogg är detta

Hej! Jag har en sjukdom som Michael Jackson hade faktiskt, vitiligo, det är pigmentfel! Kram.



Ps. Vem är du?

2011-11-07 @ 20:49:00
URL: http://bloggenjustnu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0